maandag 29 april 2013

Boeken

Tips van Lezertje Lenka

Dit zijn de boeken die ik heb gelezen:                                              ik vond ze:

- Altijd prijs                dik, leuk boek, over een meisje dat gepest wordt

- Mijn vader is beroemd( en straks ik ook)                              dik, spannend boek

- Chips en zak geld                       dun en leuk boekje over 4 meiden die een oppascentrale beginnen

-  Hier is lola !                 over een meisje met kikkerfobie

- Breek je nek voorzichtig   over pesten en groepjes die gevorm worden in de klas; om het te stoppen gaan ze naar een klimpark

- Ik en de rovers   over een meisje dat zeer graag ontvoerd wordt!

- Maffe meiden     over twee vriendinnen die vanalles mee maken

-Meiden zijn gek op chatten     tienerboekje dus nog een beetje te moeilijk

- Paardenkoorts    aanrader voor kinderen die van avontuur houden

- Marietje Appelgat  voor kinderen die graag over vieze dingen lezen: zo stinkt Marietje want ze gaat nooit in bad en ze heeft korsten aan haar gat!

- Zoentips van een dislexie diva   over vriendinnen en jaloezie

- Gijs en Lise, vakantie   grappige korte verhaaltjes

- De 5 geheimen van Marike  leuk en mega dik boek van 365 blz

- Dubbel succes    over een meisje dat de kans krijgt om met een wereldberoemde ster op tournee te gaan maar ze moet wel op haar jongens van twee jaar letten en dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt!

groetjes Lenka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten